ETNA KKV249 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKV249 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g*****@c******** 15-04-2022

Prijs-kwaliteit de beste keus

Geschreven voor: ETNA KKV249 wit

Een kwalitatieve koeler die perfect is afgewerkt en geheel volgens verwachting presteert! Deze koeler is zijn prijs meer dan waard!!

Pluspunten

• Afwerking
  • Geruisloos

Officiele reactie van Atag 19-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jouw aankoop aan alle verwachtingen voldoet.
Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

Ellen
Webcareteam ETNA

V*********@o********** 06-01-2022

Goed product.

Geschreven voor: ETNA KKV249 wit

Goed product, doet wat het moet doen. Energie label F kan beter voor de consument uitstoot. Maar zeer tevreden over het product. Koelt goed en en zeer stil.

Pluspunten

• Tafelmodel
  • Stil

Minpunten

• Energielabel F

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u veel gemak en plezier toe met uw aankoop.

Niki Webcareteam ETNA

m**************@h********** 20-11-2021

goede prijskwaliteit

Geschreven voor: ETNA KKV249 wit

Hij werkt direct en was voor een super prijs, Prijskwaliteit verhouding is ongekend.
Officiele reactie van Atag 22-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Goed te lezen dat u direct gebruik kon maken van deze koelkast. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

r*********@y******** 24-07-2021

Perfecte maat

Geschreven voor: ETNA KKV249 wit

Perfecte koelkast voor onze caravan. Kan door de smalle uitvoering gewoon door de deur naar binnen, wat voor ons een absolute pré is.

Pluspunten

• Smalle uitvoering
  • Toch grote inhoud
  • Prijs

Minpunten

• Energielabel

Officiele reactie van Atag 26-07-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat u voor ETNA heeft gekozen en dat juist dit model voor de caravan zo geschikt is! Wij willen u vriendelijk bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

m************@y******** 03-07-2021

Vrijwel geluidsloos maar wel veel condensvorming

Geschreven voor: ETNA KKV249 wit

Na de koelkast enkele maanden gebruikt te hebben: nog steeds tevreden, alleen toch wel vrij veel condensvorming. En produkten die teveel tegen de achterwand staan bevriezen. Wel heel tevreden met de indeling en het weinige geluid dat de koelkast maakt.

Pluspunten

• Geluidsloos
  • Prettige indeling

Minpunten

• Condensvorming
  • Produkten bevriezen tegen de achterwand

Officiele reactie van Atag 05-07-2021

Beste heer/mevrouw,
Fijn dat u deze review heeft geschreven en goed om te lezen dat u nog steeds tevreden bent. Vervelend dat uw koelkast veel condensvorming heeft en de producten bevriezen die dicht tegen de achterwand geplaatst worden. Graag ontvangen wij uw adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com. Wij kijken graag met u mee.
Chantal Webcareteam ETNA

Milou 13-03-2021

Degelijke en geluidsloze ijskast

Geschreven voor: ETNA KKV249 wit

Eindelijk de perfecte ijkast gevonden voor in mijn 1 kamer appartement. Maakt nauwelijks geluid, koelt naar behoren, en is meer dan ruim genoeg voor een 1 persoons huishouden. Etna is een degelijk en oerhollands merk. En dat voor deze prijs! Blij mee! :-)

Pluspunten

• Geluidsloos
  • Ruim genoeg
  • Koelt goed
  • Geen ijsvorming

Minpunten

• Wat condensvorming op de achterwand

Officiele reactie van Atag 15-03-2021

Beste Milou,

Wij vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt dat je voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen. Wij wensen je veel (koel) plezier toe.

Groet, Alice Webcareteam ETNA